ZAPYTANIE OFERTOWE - „Przebudowa drogi gminnej
nr 110311E Ręczno – Ignaców Poduchowny”

ZAMAWIAJĄCY:
GMINA RĘCZNO
ul. Piotrkowska 5
97-510 Ręczno
NIP 771-10-75-533
REGON 590647925
tel. 44 781 32 69
e-mail: ug@reczno.pl

Znak sprawy: ZP.271.1.2020

 

 Ręczno, dnia 06.04.2020r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Ręczno w celu wyboru Wykonawcy zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, dotyczącej zadania pn. :„Przebudowa drogi gminnej nr 110311E Ręczno – Ignaców Poduchowny”.

Postępowanie prowadzone jest na zasadach Kodeksu Cywilnego, Zarządzenia Nr 43/2014 Wójt Gminy Ręczno z dnia 25.04.2014r. „w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości netto nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 Euro”.

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: ROBOTY BUDOWLANE.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 110311E Ręczno – Ignaców Poduchowny” - odcinek o długości 398,65 m.b.
2. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w obrębie ewidencyjnym Ręczno na działce o numerze ewidencyjnym 463/2.
3. Zakres robót: Przebudowa będzie polegała na wykonaniu nawierzchni mineralno – bitumicznej o szerokości 4 m.b. na istniejącej podbudowie z kruszywa mineralnego w istniejącym pasie drogowym. Wykonanie obustronnego pobocza z pospółki o szerokości 0,75 m.b. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem – wg. Zał. Nr 3,4,5 a także we wzorze umowy (Załącznik Nr 2) do Zapytania ofertowego.
Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5 dołączony do niniejszego zapytania jest wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia właściwej kalkulacji własnej. Cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca dokonując kalkulacji ceny wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. Wykonawca podejmuję ryzyko właściwej kalkulacji ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wykazałyby do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszystkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
5. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
6. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Minimalny okres gwarancji jaki wymaga Zamawiający wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji zaczyna swój bieg z dniem odbioru końcowego inwestycji i podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru końcowego robót. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia zobowiązuję Wykonawcę do nieodpłatnego usuwania wad i usterek stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego do Wykonawcy w okresie trwania gwarancji, a także do nieodpłatnego przeprowadzania i uczestnictwa we wszystkich przeglądach gwarancyjnych.

III.. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.07.2020r.
2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej Faktury VAT – zgodnie z ustaleniami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
3. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem i sprzętem do wykonania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa w tym zakresie.
4. W celu udokumentowania doświadczenia i kwalifikacji Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć dowody potwierdzające wykonanie robót drogowych, w/w dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlano-drogowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – akceptowane są inne dokumenty o podobnym charakterze.
5. Referencje (bądź inne w/w dokumenty) muszą potwierdzać należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg na kwotę co najmniej 80.000 zł brutto lub na odcinku o długości co najmniej 250m.

IV. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERT:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium:
a) Cena ofertowa brutto - 100%
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przestawi najniższą cenę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika Nr 6), wykaz robót budowlanych (wg załącznika Nr 7), referencje potwierdzające wykonanie wymienionych w wykazie robót, stosowne pełnomocnictwo, jeżeli oferta składana jest przez Pełnomocnika a także kosztorys ofertowy, który będzie stanowić narzędzie pomocnicze dla Zamawiającego przy ocenie ofert.
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Kopertę z ofertą należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Ręczno ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno pok. 2 do dnia otwarcia ofert tj. do 21.04.2020r. do godziny 10:00.
3. Koperta powinna być oznaczona opisem „Przebudowa drogi gminnej nr 110311E Ręczno – Ignaców Poduchowny. Nie otwierać przed 21.04.2020r. godz. 10:30.” Na kopercie powinna również znajdować się pieczęć oferenta zawierająca podstawowe dane.
4. Oferta winna być złożona w języku polskim a dane w niej zawarte powinny być wpisane trwałą i czytelną techniką. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie w rozbiciu na cenę netto, VAT i cenę brutto, zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową i powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
5. Każda strona oferty winna być numerowana i podpisana przez osoby/ę podpisujące/cą ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
6. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym i załącznikach do zapytania.
7. Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
8. Oferta, aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy. Jeżeli oferta jest składana przez Pełnomocnika do oferty wymaga się dołączenia stosownego pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
9. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.


VI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.04.2020r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Ręcznie, ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno w pokoju nr 14.
2. Otwarcie ofert jest jawne.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Aleksandra Bielecka – w zakresie proceduralnym – e-mail: abielecka@reczno.pl
Marcin Kusa – Zastępca Wójta – w zakresie przedmiotu zamówienia – e-mail: gk@reczno.pl

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony.

IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Umowa zostanie podpisana o treści zgodnej ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jednakże termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać dokumenty potwierdzające ich umocowanie do zawarcia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia, unieważnienia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

X. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz oferty
2. Wzór umowy
3. Projekt budowlany
4. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( w skrócie SST)
5. Przedmiar robót
6. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykaz robót budowlanych.

 


Zatwierdził:
Wójt Gminy Ręczno
/-/ Piotr Łysoń

 

 


Sporządziła: Aleksandra Bielecka

Formularz ofertowy

Wzór umowy

Projekt budowlany

SST

Przedmiar

Oświadczenie

Wykaz robót budowlanych

 

Opublikowane przez: Anna Dąbrowska | Data wprowadzenia: 2020-04-06 12:52:56.
Data wprowadzenia: 2020-04-06 12:52:56
Opublikowane przez: Anna Dąbrowska
« powrót