Zaproszenie do składania ofert - dostawy Zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą i wyładunkiem do Budynku po byłym Ośrodku Zdrowia w Ręcznie |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT – DOSTAWY Zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą i wyładunkiem do Budynku po byłym Ośrodku Zdrowia w Ręcznie. Znak sprawy: ZP.271.7.2020 1. ZAMAWIAJĄCY Gmina Ręczno, ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno, woj. łódzkie, tel. 044 781 32 69, faks 044 781 32 69 – ogłasza postępowanie wg procedury uproszczonej – poniżej 30.000 Euro bez zastosowania ustawy Pzp. Postępowanie prowadzone na zasadach Kodeksu Cywilnego, Zarządzenia Nr 43/2014 Wójta Gminy Ręczno z dnia 25.04.2014 r. „w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości netto nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000 Euro”. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem niniejszej umowy są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 (grzewczego) w ilości 30.000 litrów, spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 tj.: minimalna wartość opałowa 42 MJ/kg zawartość siarki nie większa niż 0,1 %, temperatura zapłonu min. 56ºC, barwa czerwona, gęstość w temperaturze 15ºC max. 860,0 kg/m3, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg. Zamawiana łączna ilość oleju stanowi jedynie szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego, w związku z czym ilość ta może ulec zmianie. 2. Wielkość dostawy zamawiający szacuje na 30.000 litrów. 3.Miejsce dostawy: do budynku po byłym Ośrodku Zdrowia w Ręcznie ul. Główna 60, 97-510 Ręczno. Dostawy muszą odbywać się w godzinach 8:00 – 14:00. 4. Pojemność zbiorników w kotłowni – jednorazowa wielkość dostawy do 4 tysięcy litrów. 5. Wielkość jednorazowych dostaw będzie wynikała z zapotrzebowań składanych przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego (w zależności od zużycia wynikającego z pory roku i warunków atmosferycznych – zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik do projektu umowy lub na każde żądanie Zamawiającego złożone telefonicznie lub drogą mailową). Harmonogram stanowi jedynie element poglądowy realizacji zamówienia, terminy dostaw jak i ich wielkości mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy muszą zostać zrealizowane w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zapotrzebowania przez telefon, faks lub mail. 6. Zamawiający będzie dokonywał zakupów oleju do momentu wyczerpania wartości kwoty wskazanej w ofercie Wykonawcy, zapotrzebowania ilości litrów oleju opałowego lub okresu ważności umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia oleju opałowego, które uzależnione będzie od warunków pogodowych. Podana ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy i może się zmniejszyć lub zwiększyć, w zależności od warunków atmosferycznych. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Rezygnacja Zamawiającego z części zamówienia wiąże się z jednoczesnym obniżeniem wartości umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualny certyfikat jakości oleju opałowego. 8. Kod i nazwa CPV: 09135100-5 Olej opałowy. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych. 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY TYCH WARUNKÓW 1) Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży paliw; • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 2) Warunki dodatkowe jakie musi spełnić wykonawca: • Rozliczanie i fakturowanie cząstkowych dostaw oleju opałowego następować będzie na podstawie dowodu wydania wystawionego przez Wykonawcę i potwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego każdorazowo w miejscu dostawy. • Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT z terminem płatności 30 dni od daty sprzedaży. • Fakturowana ilość zakupionego paliwa z założeniem, że podstawą opodatkowania paliw silnikowych i olejów opałowych jest liczba litrów gotowego wyrobu o temperaturze 15°C (art. 88 ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym Dz.U. 2020r. poz. 722) • Wykonawca dostarczy olej opałowy na własny koszt, ryzyko i odpowiednim środkiem transportu do kotłowni wymienionych w ust. 2 pkt. 3 niniejszego ogłoszenia. • Zamawiający nie przewiduje udziału Podwykonawców w realizacji zamówienia. 3) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty: • Wypełniony formularz ofertowy • Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej • Koncesję na obrót paliwami płynnymi • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu • Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa pełnomocnik Niewypełnienie wszystkich zawartych tam wymagań spowoduje nie przyjęcie oferty w tym postępowaniu i jej odrzucenie. Oferta nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego. Wszystkie strony oferty (formularz ofertowy + załączniki) należy spiąć w całość, by uniemożliwić przypadkowe zdekompletowanie, każda strona oferty winna być parafowana przez osobę upoważnioną do złożenia oferty a całość powinna być kolejno ponumerowana, ofertę i oświadczenie powinno być podpisane przez osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń, umocowanie powinno wynikać z dołączonego do oferty odpisu z KRS/CEIDG, jeżeli takie umocowanie z przedstawionych dokumentów nie wynika, a ofertę składa się na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, takowe pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i należy ją złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 dni. 5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 31.12.2021r. 6. KRYTERIUM OCENY OFERT: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny: • Cena jest jedynym kryterium wyboru. • Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą ceną jednostkową brutto za 1 litr oleju opałowego wynikającą z ceny z dnia 18.12.2020r. podanej na stronie producenta, będącego dostawcą Wykonawcy. • Cenę całkowitą oraz wyliczoną cenę za 1 litr oleju opałowego należy zaokrąglić do 2 miejsc po przecinku. • Cena będzie ulegała zmianie w przypadku spadku lub wzrostu ceny producenta, będącego dostawcą dla Wykonawcy. Zgodnie z ceną producenta w dniu zakupu. • Zaoferowany wskaźnik (upust) nie ulega zmianie na żadnym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy. • Cena oraz wskaźnik muszą zawierać: zapłatę za przedmiot zamówienia, inne koszty związane z jego realizacją wraz z podatkiem VAT, koszty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wszystkie koszty pochodne (między innymi: koszty ubezpieczenia, opłaty celne, akcyza, upusty itp.). 2.Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia w przypadku: • Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy. • Zamawiający zastrzega prawo zmiany lub odwołania przetargu zgodnie z art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego. 7. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU: W zakresie procedury przetargowej: Aleksandra Bielecka; e-mail: abielecka@reczno.pl W zakresie przedmiotu zamówienia: Ewelina Adamus; eadamus@reczno.pl 8. OPIS OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym do godziny 10:00 dnia 23.12.2020r. (zał.1) 2. Oferta nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego. Niewypełnienie jej spowoduje jej odrzucenie. 3. Oferty z ceną należy skutecznie dostarczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą i wyładunkiem do Budynku po byłym Ośrodku Zdrowia w Ręcznie.” nie otwierać przed 23.12.2020r. godz. 10:30. Na kopercie należy umieścić także podstawowe dane Wykonawcy składającego ofertę: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail – w przypadku złożenia oferty po terminie zostanie ona odesłana do Oferenta. Otwarcie ofert, jawne dla oferentów, nastąpi w dniu 23.12.2020r. o godzinie 10:30. Osoba odpowiedzialna –Aleksandra Bielecka tel. (44) 781 38 13 Oferenci zostaną poinformowani o dokonanym wyborze – poprzez zamieszczenie informacji na stronie Zamawiającego www.bip.reczno.pl
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy Załącznik nr 2 – wzór umowy Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ZATWIERDZIŁ: WÓJT GMINY RĘCZNO PIOTR ŁYSOŃ Ręczno – grudzień 2020 INFORMACJA RODO dla Wykonawców Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ręczno, ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno, • inspektorem ochrony danych osobowych w GMINIE RĘCZNO jest Małgorzata Kociniak, e-mailu mkconsulting@onet.en. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pn. „Zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą i wyładunkiem do Budynku po byłym Ośrodku Zdrowia w Ręcznie.” • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp) • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących certyfikacji; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Data modyfikacji: 2020-12-15 13:31:49
Opublikowane przez: Anna Dąbrowska
« powrót |