Ręczno, dnia. 14.10.2019 r.
OGŁOSZENIE Dostawa i montaż 10 lamp solarnych wraz ze słupami i podstawą słupa prefabrykowaną w Gminie Ręczno
Postępowanie prowadzone na zasadach Kodeksu Cywilnego i Zarządzenia Wójta Gminy Ręczno Nr 43/2014 z dnia 25.04.2014 r. „w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości netto nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.” – nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień Publicznych” - art. 4 ust. 8 z późn. zm.). SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ręczno, ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno, woj. łódzkie, tel. 044 7813269, faks 044 7813269. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 10 lamp solarnych wraz ze słupami i podstawą słupa prefabrykowaną w Gminie Ręczno. II.1.2) Rodzaj zamówienia: USŁUGA II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobór, dostawa i montaż 10 sztuk lamp solarnych wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Dęba gm. Ręczno działka nr 713 droga. Specyfikacja lampy solarnej: - słup stalowy, wysokość 4-5m, zabezpieczenie słupa antykorozyjne wykończenie słupa ocynk bądź lakier. - akumulator sterowanie oprawą i panelem wkomponowane jako całość montowana na słupie stalowym - źródło światła –oprawa LED, barwa światła zimna biała, moc oprawy min. 80W reagująca na czujnik ruchu radarowy - podstawa słupa betonowa prefabrykowana - panel fotowoltaiczny monokrystaliczny - czas pracy – 7-10h - kontroler elektroniczny sterujący układem MPPT montowany w lampie. - układ zasilania 12V bądź 24V - sposób włączania/wyłączania – czujnik zmierzchowy czujnik radarowy - warunki klimatyczne dla całej lampy: -25/+50oC - wodoszczelność oprawy: IP67 - gwarancja –60 miesięcy - autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy bardzo niesprzyjającej pogodzie ) – 4-5 dni UWAGA: Przed wykonaniem dostawy i montażu Wykonawca zobowiązany jest do wyjazdu w teren z przedstawicielem Gminy Ręczno i przedstawienia propozycji ustawienia lamp pod kątem technicznym (min. kierunek świecenia) oraz zaznaczenie na dostarczonych przez Zamawiającego mapach propozycji lokalizacji lamp z uwzględnieniem warunków technicznych. Na dostarczone lampy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu do odbioru końcowego dokumentację powykonawczą (spiętą w teczkę) zawierającą deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, itp. zamontowanych elementów. II.1.4 Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2019r. II.1.5 Kryterium wyboru oferty: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena (brutto) – 100 %, Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. II.1.6 Miejsce i termin złożenia oferty Oferty należy złożyć do dnia 22 października 2019r. godz. 10:00. Dopuszcza się złożenie oferty: - osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Ręczno ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno. - pocztą na adres Gmina Ręczno ul. Piotrkowska 5, 97-510 Ręczno. II.1.7 Termin otwarcia ofert Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 października 2019r. godz. 10:30. Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny. O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną lub faxem. II.1.8 Osoba do kontaktu Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Marcin Kusa tel. 697300630. II.1.9 Sposób przygotowania oferty: a. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym. b. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie. c. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno-prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia. d. Rozliczenie następuje tylko w PLN. e. Termin związania ofertą – 30 dni.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: a. Formularz Ofertowy zgodny z treścią wskazaną poniżej - załącznik nr 1 b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 c. wzór umowy – załącznik nr 3
Wójt Gminy Ręczno /-/ Piotr Łysoń
FORMULARZ OFERTOWY, OŚWIADCZENIE, WZÓR UMOWY |